2010. április 10., szombat

Erdei iskolában voltam

Négy napra erdei iskolába vittem az osztályomat. Nem csak a gyerekeket fényképeztem, hanem az állatokat is...


Kedvencem a zöld levelibéka...


Nem tudtam kihagyni azért ezt a barna erdei varangyot sem...


A mogyorós pele az odvában. Jól tűrte a gyereksereg, 49 nebuló, zsivaját, majd elszaladt a szomszédos fa ágain, de arról sajnos lemaradtam :-((





Nünükés sorozat...



Kormoránok és fészkeik a Dráva partján, hajókázás közben készült felvételek.



2 megjegyzés:

Ábrahám Exit Béla írta...

Végre! Azt hittem már, hogy abbahagyod a blogírást! Kár lenne!
Nagyon jók a fotók! :-)

kyba írta...

Most megint tanultam valamit, nem is tudtam, hogy a kormoránok csoportosan fészkelnek.
Valóban nagyon jók a fotók, a kecskebékát talán megfognám, de a varangyot nem. Vajon miért lehet, talán a színük miatt?